Mozgás a Tanodában, Vikivel!
2017. május 12. írta: KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS ISKOLÁJA

Mozgás a Tanodában, Vikivel!

A sport már gyerekkorom óta fontos része az életemnek. 6 éves korom óta sportolok, kezdetben kézilabdáztam, atletizáltam, majd versenyszerűen táncoltam. Csapatommal többszörös Magyar Bajnok, Európa bajnok 2. és Világ bajnok 3. helyezést értünk el, valamint a Magyar Divat- és Sporttánc Szövetség érdemes táncosa címet kaptam meg. Mivel én is gyerekként csöppentem bele a sport világába, pontosan tudom, hogy ez mennyire fontos.

A funkcionális edzés világa is közel került a szívemhez, egyrészt a sport múltamnak, másrészt hatékonyságának köszönhetően. Gyerekeknek tanítok táncot és a funkcionális edzésmódszer alapjait. A KELLYS kid programmal ezt a fajta funkcionális szemléletet és mozgást, valamint a sport szeretetét szeretném átadni a gyerekeknek. Megtanítjuk nekik a különböző gyakorlatok helyes kivitelezését, amivel a sérüléseket is könnyebben elkerülhetik. Más sportágak űzésénél is segítségükre lesznek az itt megtanult alapok. Szeretek gyerekekkel foglalkozni, szeretem az őszinteségüket, lelkesedésüket, látni a fejlődésüket, ahogy egyre ügyesebbek, kitartóbbak, céltudatosabbak, magabiztosabbak és erősebbek lesznek.18424949_1411043658918525_1381102797_n.jpg

Jelentkezés: https://goo.gl/forms/XekUPmyBx230CZ9w1
www.varazshidtanoda.hu
varazshidtanoda@gmail.com
06-70-422-24-89

A bejegyzés trackback címe:

https://koneliiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr4112500811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása