Tények és tévhitek az "angolozásról" óvodás korban
2017. március 09. írta: KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS ISKOLÁJA

Tények és tévhitek az "angolozásról" óvodás korban

Angol nyelvű pedagógusunk Márti néni az angol nyelvtanulás fontosságáról mondja el véleményét. Megoszlanak a vélemények arról, hogy mikor érdemes a gyermekek idegennyelv tanítását elkezdeni. Sok pszichológus érvel azzal, hogy az óvodai időszaknak még a játékról kell szólnia és nem szabad a gyereket leültetni „angolozni” ebben a korban. A nyelvtanárok általában úgy vélekednek, hogy a nyelvtanulást nem lehet elég korán elkezdeni. Éppen ez az, ami fontos, hogy nyelvtani szabályok, és igeidők magyarázása helyett, a nyelvezet ritmusával, lendületével, hangzásával ismerkedjen meg a gyermekeket. Dalokkal, mondókákkal kombinálva rögzül legjobban az idegen nyelv. Ne feledjük ugyanakkor azt sem, hogy ebben az életkorban a legfogékonyabb a gyermeki agy. Fontos, hogy az idegen nyelvi pedagógus rendszeresen foglalkozzon a gyerekekkel. Tanodánk nyelvi foglalkozásait idegen nyelvi pedagógussal, Márti nénivel valósítjuk meg, aki heti rendszerességgel, játékos módszerekkel, csak angolul beszél, dalol, mondókázik majd a gyerekekkel!

Tanodánkról: http://www.varazshidtanoda.hu/

Jelentkezés: https://goo.gl/forms/rvqQl28a3QxptI3u1

Referencia videónk: https://www.youtube.com/watch?v=VDfgLbacx_A&t=29s

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koneliiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr6612326269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása