Versenyeztetés és megfelelési kényszer nélkül az iskolában?
2017. március 07. írta: KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS ISKOLÁJA

Versenyeztetés és megfelelési kényszer nélkül az iskolában?

A mai magyar iskolarendszer hagyományosan a versenyeztetésre, megmérettetésre épít. Az iskolások félnek a feleléstől, dolgozatírástól, ez pedig feszült, szorongó gyermekeket szül, akik semmi másra nem hajtanak, mint az ötösre. Elmarad a tehetséggondozás, a gyerekeknek mindenből jól kell teljesíteni, mert különben, nem veszik fel egyetemre, főiskolára, stb. Észrevétlen tűnnek el a rendszerből a matekzsenik, a festők, fizikusok, zenészek, mert mondjuk megbuktatták magyarból. Arra kényszeríti őket a rendszer, hogy olyan dolgokban érjenek el eredményt, amihez adott esetben nincs tehetségük, ez pedig folyamatos megfelelési kényszerhez és szorongáshoz vezet. „Ez olyan teher egy egész életen át, amely bár teremthet jó munkahelyi pozíciót, karriert, mások elismerését, de megnyugvást, békét és kiegyensúlyozott életet soha.”/ Tanith Carey, Szülőszelidítés/

Célunk a boldog, kiegyensúlyozott gyermekkor biztosítása, akik felnőtt korukra igazi értékteremtő, magabiztos felnőttekké válnak!

Tanodánkról: http://www.varazshidtanoda.hu/iskola_elokeszito
Jelentkezés: https://goo.gl/forms/4qv172uMnjgg075Y2

Koneli Iskolánkról: http://www.koneli.hu/iskola

Jelentkezés: https://goo.gl/forms/rvqQl28a3QxptI3u1

A bejegyzés trackback címe:

https://koneliiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr10012321161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása