Életem a víz, a mozgás és a gyerekek!
2017. május 22. írta: KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS ISKOLÁJA

Életem a víz, a mozgás és a gyerekek!

 Mattesz Csilla vagyok, a gyerekek és a Szülők körében Csilla néni. 53 éves vagyok.

3 éves koromban beleugrottam a Balatonba ruhástól. Apukám mentett meg, de mivel akkoriban még nem volt babaúszás, illetve kisgyermekek számára úszásoktatás, így 5 éves koromig várnia kellett, amikor is levitt a margitszigeti uszodába, ahonnan már el sem engedtek. Imádtam a vizet, úszónő lettem. 7 évesen igazolt versenyző, a Vasasba kerültem. Válogatott úszó lettem, többszörös magyar bajnok, a moszkvai olimpián döntős!

Iskolás koromban testvért kértem karácsonyra. A szüleim teljesítették kérésemet és egy évvel később megszülettek a fiúk, ikrek, de sajnos a vártnál jóval korábban és nem maradtak életben. Akkor, hogy a bánatomat vízbe rejtsem, elhatároztam, hogy gyerekeknek fogok úszást tanítani. 18 éves koromig csak az úszás töltötte ki az életem. Majd férjhez mentem, s megszületett lányom, Zsani.

33 éve megalapítottam a Vizipók Egyesületet, ahol egészséges és sérült gyerekeket tanítok úszni. 2006-ban Magyarország Példaképe díjban részesültem munkásságom elismeréseként. Paraolimpiai bajnokom Atlantában elérte azt, amit Én nem, Olimpikon lett!

Kifejlesztettem a Mattesz módszert, a vízi mozgás fejlesztést. A módszer vízi terápiára épül, mondókákkal, vízi és szárazföldi tornagyakorlatokkal, amely egyensúlyt teremt mozgás és értelmi fejlettség közt. Az életemet a sportnak köszönhetem, így az életemet a sportnak szentelem. Életem a víz, a mozgás és a gyerekek!csilla.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://koneliiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr4112532395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása